I går gjorde jeg noget, der for mig er nærmest blasfemis; at lægge en bog fra mig, ikke fordi den er dårlig, men blot fordi jeg hellere vil læse noget andet. Ak. Jeg måtte lægge "Von allem Anfang an" fra mig for at begynde at læse "Harry Potter - un der Stein der Weisen". Jeg føler mig skyldig. Stakkels bog. Den må hade mig. (Hvis bøger gjorde sådan. Det ved jeg selvfølgeligt godt, de ikke gør.)
Men nu vil jeg svare på min sms.
hahahaha :D ej din nørd Astrid, jeg savner dig
SvarSlet