Fjæsbogen-update: Jeg forestiller mig, hvordan det ville være at dø inden 2. december og så kunne sidde på en lille sky i Himmeriget og sige: "Så slap jeg da for at skrive SRP!"
Når jeg bliver voksen, vil jeg gifte mig ind i en rig familie. Så behøver jeg ikke arbejde. Jeg skal gå hjemme hver dag. Drikke dyr spiritus og have rengøringsvanvid. Min mand skal have en masse smukke elskere, men han vil altid komme hjem og sove om natten. Han holder om mig. Og af mig. Vi kommer til at have en king size bed. Jeg skal bruge mine dage på at købe sko. Jeg skal have et walk-in-shoe-closet. Jeg kommer til at være neurotisk. Jeg kommer ikke til at kunne tåle forandring. Min eftermiddagste skal serveres kl. 16 hver dag. Jeg står op med solen hver morgen. Åbner gardinerne på klem, så de fine solstråler strømmer ind. Mine sko skal stå perfekt. På deres rette plads. Jeg sorterer min mands skjorter efter farve. Jeg smider dem ud, når de bliver for slidte. Vi har en masse øl-, vin- og spiritusglas. Jeg sorterer dem efter type og volumen.
Men inden alt dette skriver jeg en bog om det og tjener en masse penge på den.
årh det jo mit liv Astrid !
SvarSlet