20101019:Er der nogen, der kan sige Lady GaGa med @Nina Devantier? Det kan jeg vist lige! Herning og GaGa, here we come! ♥
20101020: Niv mig i armen, jeg tror, jeg drømmer. Lady GaGa i aften! ♥ Jeg vil tælle hvert eneste minut, indtil hun går på scenen.
20101021: kom hjem fra Herning og Lady GaGa omkring 04:30 i morges. Rockerdødsulten og rockerdød træt. Og ikke mindst rockerdødglad. Hun er nu vågnet, ca. 10:30 og kan ikke sove af bare hunger. 'Fuckdammit. Men hva' fa'en - Lady GaGa ♥'
Hvad kan jeg sige?
Herning - kl. 21 - Lady GaGa går på scenen.
Superstjerne. Gult hår. Oh yeah.
Sceneshow. Skuespil. Outfitskift. Storskærme.
Musikken er bragende. Fantastisk.
Man spørger sig selv, hvad fuck man laver i Herning. Én årsag: Hende. Lady GaGa.
Man kunne argumentere for, at det gik ud over flowet med de lange scene- og oufitskift. Men så igen. Lady GaGa skal have sit sceneshow. Stort set upåklædt. Erotisk? Nah. Skøn? Ja.
En t-shirt smides op på scenen. Born this way. Hun iklæder sig den. Mhm.
To står og råsnaver op ad væggen. Dry humping.
GaGa and all of her gay friends ( L ). On stage.
Omtrent tre numre igen. Folk begynder at gå. Hvorfor? Frygt for bilkøer? Frygt for ikke at nå bussen? Phail.
Bad Romance - sidste nummer. OMG. Loufe. Awesomenezz. Fully enjoyed.
Og så hjem fra Herning. Helt hjemme 04:30. Hungrende. Træt. På hovedet i seng.
iiiiiiih gid jeg havde valgt at tage til gaga koncert :( min mor ville sikkert have kørt mig hahaha.
SvarSlet